מנחים ורכזים
מיון לפי נושאים
מודל מעשי – ציר זהותי
השתלמות מורים
מיועד ל:
מורים
- נושא: מישרים
מודל מעשי של תכנית "מישרים" – חיבור בין תהליכי זהות למצוינות בפריפריה.
הציר הזהותי בתכנית "מישרים" בכי"ח נועד להכשיר מורות להוביל בכיתותיהן ובבית הספר תהליכים חינוכיים מבוססי-זהות, לשלב שיח זהויות במקצועות הרוח והחברה ולדאוג לנוכחותן של זהויות התלמידים השונות בכל המרכיבים והמרחבים המהווים את בית הספר.
הצגה עצמית – כרטיס ביקור
מערך שיעור
מיועד ל:
חטיבה עליונה
- נושא: סודקות
מערך שיעור בנושא הצגה עצמית.
שאילת שאלות
מערך שיעור
מיועד ל:
מורים
- נושא: שערים לבגרות
מצגת פעילות ודף עם מהלך לסדנה בנושא שאילת שאלות.
מיומנות שאילת שאלות חשובה להתמודדות עם אתגרים, לחיזוק המרכיב הזהותי ולעידוד מצוינות בקרב תלמידים ואנשי צוות.
פעילות ליום השואה והגבורה
מערך שיעור
מיועד ל:
חטיבת ביניים, בתי מדרש
- נושא: יהדות ישראלית, על"ה
מערך פעילות ליום השואה והגבורה. הפעילות מיועדת לתלמידי חטיבת ביניים עולים מצרפת. במערך פעילות פתיחה, שאלות לדיון, קטע קריאה והצעות לפעילות בקהילה.
יום ההוקרה לפצועי צה"ל – רבי עקיבא והתלמיד החולה
מערך שיעור
מיועד ל:
חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
- נושא: מורשה
סביב יום ההוקרה לפצועי צה"ל, מערך לימוד ופעילות שיח בנושא ביקור חולים וכיצד הוא תורם הן לקשרים החברתיים והן למצב הנפשי והפיזי של החולים.
סדנת אני בעולם
מערך שיעור
מיועד ל:
חטיבה עליונה
- נושא: סודקות
מערך לסדנת היכרות – אני בעולם.
יום שוויון אנשים עם מוגבלות
מערך שיעור
מיועד ל:
חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
- נושא: מורשה
פעילות סביב יום שוויון אנשים עם מוגבלות, בנושא אחריות ומודעות לקשר בין אנשים עם ובלי מוגבלות.
מפגש תמונת עתיד
מערך שיעור
מיועד ל:
חטיבה עליונה
- נושא: סודקות
מערך שיעור בנושא תמונת עתיד מיטבית.
פורים
מערך שיעור
מיועד ל:
חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
- נושא: מורשה
פעילות סביב ימי פורים בנושא צדקה, משלוח מנות ומתנות לאביונים.
מגוון עזרים, קלפי שיח, קטעי לימוד ורפלקציה.
שאלון מדד אמון קהילה
השתלמות מורים
מיועד ל:
מורים
- נושא: מישרים
שאלון אמון ושביעות רצון מצד בית ספר להורי התלמידים.
מניפות וסודקות
הפעלה
מיועד ל:
חטיבה עליונה
- נושא: סודקות
מניפת שאלות היכרות ושיח בנושא זהות עצמית ונשית.
כלי להתבוננות ומשוב
הפעלה
מיועד ל:
מורים
- נושא: מישרים
כלי מסייע בפדגוגיה מבוססת זהות. לשימוש המורה או צוות חינוכי בתהליכי תכנון, תצפית ורפלקציה